NOVI VALJAK HAMM H 11i ISPORUČEN TVRTKI VODOGRADNJA RIJEKA d.o.o.
Dana 21.09.2015. smo tvrtki VODOGRADNJA RIJEKA d.o.o. isporučili novi model valjka za zemljane radove - HAMM H 11i.
Stroj je opremljen diesel motorom koji udovoljava posljednjem standardu emisije ispušnih plinova EU Stage IIIB / US Tier 4i.
Valjci HAMM Series H (kuda spada i isporučeni model H 11i) odlikuju se ovim prednostima:
- središnji upravljački zglob na 3 točke je, od stručnjaka i korisnika, priznat kao najbolje tehničko rješenje kod ove vrste strojeva. Pomaže da se težine rasterete i tako onemogućava prevrtanje stroja na pokosima kao i amortiziranje neravnina preko kojih se prolazi.
- kabina je potpuna ostakljena, naročito naglašavamo ostakljenje na stražnjem dijelu stroja pomoću kojeg se dobro vide stražnji kotači – vrlo važno za rad na strmim pokosima
- sjedalo rukovatelja je potpuno ogibljeno i sa upravljačkim ručicama lijevo i desno integriranim na sjedalu. Rukovatelj se i nakon višesatnog rada ne umara.
- integriran sustav HAMMTRONIC – mikroprocesorima kontrolirani operativni sustav za automatsku kontrolu rada motora – optimalizaciju vibriranja – kontrolu vuče / sprečavanje proklizavanja.
Efekti upotrebom HAMMTRONIC-a:
- ušteda goriva (i do 40% !!)
- tiši rad
- bolje svladavanje uspona (integriran ASC – Anti Slip Control -
sistem protiv proklizavanja)
- idealno odabiranje frekvencije vibracije
Uključuje ECOMODE – sistem regulacije rada motora ovisno o opterećenju.>
Osnovne tehničke osobine:
Težine
Radna težina s kabinom 11.535 kg
Najveća radna težina 14.910 kg
Težina na bandaži valjka 6.260 kg
Težina na gumenim kotačima 5.275 kg
Statičko linearno opterećenje naprijed 29,3 kg/cm
Dimenzije
Radna širina 2.140 mm
Ukupna dužina 5.850 mm
Međuosovinski razmak 3.062 mm
Transportna širina 2.284 mm
Visina sa kabinom 2.960 mm
Promjer bandaže 1.504 mm
Motor
DEUTZ Turbo-diesel tip TCD 4.1 L4
Motor prema normi III B / Tier 4i
vodeno hlađenje, 4 cilindara
Snaga prema ISO 14396 105kW / 142,8KS kod 2.300 min-1
Spremnik za gorivo 280 ltr.
Pogon
Hidrostatski pogon, kontinuirano promjenjiv, na prednju bandažu i stražnje gumene kotače.
Osovina s planetarnim reduktorom, NO SPIN blokada diferencijala. Više