WIRTGEN W 200 - ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o. POSTAO VLASNIKOM PRVE VELIKE GLODALICE W 200 U HRVATSKOJ

ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o. postao je vlasnikom prve glodalice WIRTGEN W 200 u Hrvatskoj



Nova generacija velikih Wirtgen hladnih glodalica – W 200 i W 210: visok učinak – nizak trošak glodanja
Glodalicama W 200 i W 210, Wirtgen je lansirao dva istinski učinkovita modela u rasponu velikih glodalica. One su proširile jedinstveni portfelj kojeg nudi ovaj vodeći proizvođač na tržištu na ukupno 17 hladnih glodalica. Svojim potpuno novim dizajnom, ova generacija velikih glodalica nudi nešto doista posebno: ti strojevi objedinjuju mnoge inovativne karakteristike u smislu učinkovitosti glodanja i postupka glodanja, omogućujući im da se prilagode zadanoj primjeni s većom fleksibilnošću nego ikada prije. Za korisnika stroja ovaj koncept ima za rezultat ogromne uštede troškova te time vrlo povoljan saldo ukupnih troškova rada.
WIRTGEN VISOKOEFIKASNA GLODALICA W 200, WIRTGEN GLODALICA W 200, W 200, W 200, WIRTGEN W 200, GLODALICA W 200
Tri širine glodanja, varijabilni razmak između noževa, mala težina
Oba stroja su dostupna u standardnoj širini glodanja od 2 metra, ali se mogu dodatno opremiti i valjkom za glodanje od 1,5 m ili čak 2,2 m širine. Isproban i testiran FCS Light sustav za brzu promjenu valjaka za glodanje omogućava da strojevi vrše veliki raspon različitih poslova glodanja jer se na njima mogu koristiti različiti valjci za glodanje. Oba stroja postižu maksimalnu dubinu glodanja od 33 cm.
Te velike glodalice se mogu koristiti za rehabilitaciju slojeva velikih površina, selektivno skidanje slojeva asfalta i radove finog glodanja korištenjem valjaka za glodanje s različitim razmacima noževa. Kao visoko-učinkovita glodalica, W 210 je opremljena posebno jakim pogonskim agregatom koji ima snagu od 500 kW / 671 KS. Njezina relativno niska radna težina od 28.100 daN (kg) omogućava lakoću transporta. W 200 je pak opremljena motorom od 410 kW/ 550 KS. Njezina težina od 27.100 daN (kg) čini njezin transport isto tako jednostavnim i omogućava da ta vrlo kompaktna velika glodalica radi s maksimalnom učinkovitošću – kakav god posao glodanja bio posrijedi.

Izvedba s
dva motora kod W 210 znatno reducira potrošnju goriva
Dizajn pogona kod W 210 prezentiran od strane Wirtgen GmbH je inovacija bez premca u tehnologiji glodanja hladnim postupkom. Korištenje dva dizel motora rezultira jedinstvenom prednošću da operater stroja može koristiti snagu motora selektivno, ovisno o zahtjevima specifičnog posla. Korisnici strojeva će tako imati znatne koristi u pogledu redukcije troškova goriva, do čak 25% u usporedbi s konvencionalnom tehnologijom pogona. Jer situacije na gradilištu su često slijedeće: na određeni dan velika glodalica treba maksimalnu moguću snagu motora jer mora raditi na dubini glodanja od 30 cm; na slijedećem poslu pak treba raditi učinkovito, na velikoj površini s malom dubinom glodanja od svega 4 cm. Ukupna snaga od 671 KS, koju daju zajedno oba motora, se oslobađa kod velikih dubina glodanja, dok je rad samo jednog motora dovoljan kada se radi na dubini od svega 4 cm. Drugi motor može se prema potrebi paliti ili gasiti. Ako se dodatno upali i drugi motor, on automatski radi u rasponu brzine prvog motora.
Ovako projektirani pogon je, osim toga, i vrlo neškodljiv za okolinu. Korištenje samo jednog motora u manje zahtjevnim uvjetima rezultirat će i odgovarajuće manjim emisijama ispušnih plinova i buke, što štiti kako rukovatelja stroja tako i okolinu.

Inteligenta kontrola putanje kretanja osigurava perfektno prianjanje
ISC sustav, koji je skraćenica za Intelligent Speed Control (Inteligentna kontrola brzine), ima svoje adute naročito kod visoko zahtjevnih poslova glodanja. Baš poput sustava kontrole prianjanja kod automobila, ISC sprječava isklizavanje gusjenica i osigurava perfektno prianjanje svih segmenata gusjenica za postizanje maksimalnog učinka glodanja. To, zauzvrat, reducira habanje papuča gusjenice. Prilikom vožnje u zavojima, ISC sustav automatski povećava brzinu vanjskih gusjenica ovisno o uglu upravljanja. Rezultat toga je da je moguće glodati i u iznimno uskim zavojima koristeći istovremeni pogon svih gusjenica. Automatsko podešavanje brzine kretanja prema opterećenju dizel motora uvijek osigurava maksimalno učinkovit, a ipak tihi rad stroja.više





 

 


10.08.2011 @ 08:04h