VÖGELE NOVOSTI NA INTERMATU 2009
VÖGELE izlaže svoj puni program na IntermatuJOSEPH VÖGELE AG, vodeći proizvođač asfaltnih finišera na svjetskom tržištu, poznat je po svojem rasponu strojeva kojem nema premca. Tehnologije iz VÖGELE-a nude praktična i ekonomska rješenja za konvencionalne i specijalne namjene na polju moderne cestogradnje. Taj inovativni proizvođač vam nudi pregled svojeg jedinstvenog proizvodnog programa na sajmu Intermat 2009, sa ukupno šest finišera i raznovrsnim gredama.
SUPER 800 - Profesionalno asfaltiranje na malim površinama
Iz serije malih finišera VÖGELE će uz rijeku Senu izložiti svoj uspješni Super 800. Taj mali stroj kompaktnog dizajna je odličan za radove cestogradnje u gradskim središtima i idealan je za poslove iz području hortikulturnih uređenja. Sa širinom asfaltiranja od 0,5 m do 3,2 m i brojnim praktičnim značajkama, kao što je širina od svega 1,1 m i asimetrični usipni koš, on izvrsno savladava sve zadatke u tom segmentu. Motor u SUPER 800 finišeru je i efikasan i ekološki koncipiran. Već više od pola godine su motori instalirani u male finišere usklađeni s novom COM 3 direktivnom za ispušnu emisiju, Drugim riječima, kako nivo zagađivanja tako i nivo buke su sada još niži nego prije.
Kompaktni finišer s većom snagom i širinom asfaltiranja do 5 m
Na Intermatu će VÖGELE također prezentirati svoj izrazito tihi SUPER 1300-2, finišer iz klase kompaktne opreme, kao i svoj najmanji finišer na kotačima, SUPER 1103-2. Tijekom razvijanja ovih modela, proizvodni dizajneri su se fokusirali na pojačanje snage i rashladnih sustava te na optimiziranje stijenki usipnog koša. Slijedom prebacivanju na nove COM 3 motore, snaga motora SUPER 1300-2 je povećana za značajnih 15 posto na 75kW. Novost su također i duži montažni nastavci od 2 x 80cm koji omogućavaju asfaltiranje bez vidljivih spojeva u maksimalnoj širini of 5m. Što se tiče performansi, ovaj je finišer na gusjenicama, kojim je lako rukovati, nesumnjivo lider u svojoj klasi.
SUPER 1800-2: Uvjerljivi finišeri za svaku priliku
Najbolji primjer visoke fleksibilnosti opreme VÖGELE je obitelj finišera na gusjenicama u klasi „SUPER 1800“. Dva stroja iz te serije će također biti izložena u Parizu: jedan SUPER 1800-2 s gredom AB 500-2 TP1 za visoko sabijanje i jedan SUPER 1800-2 finišer za prskanje bitumenske emulzije sa SprayJet modulom za asfaltiranje tankih slojeva na poprskani sloj, vruće na vrućem.
SUPER 1800-2 sa SprayJet Modulom:
Sada obnovljen i s većim spremnikom za emulziju te većom širinom asfaltiranja
Iako ima opremu za specijalne namjene, ovaj finišer sa integriranim sustavom za prskanje bitumenske emulzije nije stroj za specijalne namjene u najstrožem smislu. Dapače, to je standardni stroj koji je spreman za specijalnu primjenu asfaltiranja tankih slojeva. Zahvaljujući modularnom dizajnu, on se može vrlo brzo ponovno prenamijeniti u normalni asfaltni finišer. VÖGELE je tako stvorio osnovu za visokoproduktivnu primjenu s jedne, i ekonomičnost s druge strane. S obzirom na veliki uspjeh njihove SprayJet tehnologije, VÖGELE je također povećao učinkovitost tog sustava. Za primjene koje iziskuju prskanje velike količine emulzije, sada je dostupan i dodatni spremnik (opcija) što poboljšava i radni radijus finišera i njegovu produktivnost. Taj dodatni spremnik može sadržavati još 5.000 l, što znači da je sveukupno 7.000 l emulzije na raspolaganju za asfaltiranje. Još jedna nova značajka koja je u ponudi za finišer s integriranim sustavom za prskanje su dodatne letve za prskanje za širine asfaltiranja do 6m. Za primjene kod 6m, poprečne letve za prskanje su duže i opremljene su s dvije dodatne mlaznice za prskanje, tako da su sveukupno 24 mlaznice opremljene za prskanje. U kombinaciji sa gredom na izvlačenje VÖGELE AB 600-2 ili gredom AB 500-2 s montažnim nastavcima, ovaj finišer može vrlo lako odraditi širine asfaltiranja do 6m.
SUPER 2100-2: Kada trebate vrhunske performanse
Sa svojim finišerom SUPER 2100-2, VÖGELE predstavlja još jedan višestruko talentirani stroj u francuskoj prijestolnici. Kapacitet finiširanja od čak 1.100 t/h, čini ovaj finišer na gusjenicama idealnim izborom za velika gradilišta. Njegova maksimalna širina asfaltiranja od 13m omogućava bezšavno asfaltiranje površina na autocestama, aerodromima ili velikim prometnim područjima. A kada je još opremljen i gredom za visoko sabijanje (na Intermatu će SUPER 2100-2 biti izložen s fiksnom gredom SB 250 u TP2 verziji), onda uz najvišu preciznost površine postiže još i rezultat savršene sabijenosti.
I u ovoj klasi kvalitete VÖGELE nudi visoku fleksibilnost. Modularni dizajn finišera omogućava da strojevi za specijalne namjene budu konvertirani u standardne strojeve za uobičajenu cestogradnju u vrlo kratkom vremenu. Osim prije opisanog finišera s integriranim sustavom za prskanje, novi InLine Pave® finišer za polaganje veznog sloja je još jedan primjer iz tog konteksta.
Što u stvari InLine Pave® točno znači? Sa svojim novim konceptom nazvanim InLine Pave® (dvoslojno finiširanje), VÖGELE je ponudio jednu inovativnu metodu asfaltiranja koja je posebno prikladna za asfaltiranje u dva sloja, vruće na vruće. Finišer SUPER 2100-2 IP je opremljen gredom za visoko sabijanje AB 600-2 IP, koja ima tlačne letve i polaže vezni sloj. Stupanj sabijenosti koji se postiže ovom gredom je tako visok da finišer koji slijedi odmah iza SUPER 2100-2 IP i polaže habajući sloj asfalta, može prelaziti preko veznog sloja – koji još nije sabijen valjcima – bez opasnosti da utone u materijal veznog sloja.
ErgoPlus®: Zadnja riječ lakoće rukovanja
Svi VÖGELE finišeri, od onih kompaktnih pa sve do onih visokih performansi kao SUPER 2100-2, su standardno opremljeni s ErgoPlus®, operativnim sustavom za lako rukovanje finišerom. Taj ergonomski i za rukovanje laki koncept objedinjuje platformu operatera stroja, konzole za operatere finišera i grede i NIVELTRONIC Plus®, vlastiti sustav VÖGELE-a za automatiziranu poprečnu i uzdužnu kontrolu nagiba.
Logični i praktični raspored komandi i optimiziran poredak svih funkcija čine rukovanje ovim finišerom dječjom igrom. Nadalje, taj sustav omogućava da se izbjegnu greške, čime se povećava sigurnost na gradilištu i poboljšava kvaliteta asfaltiranja.